Jsme tým s nadšením pro marketing, a business development. Klientským divizím pomáháme s přiblížením našich služeb a produktů klientům, prostřednictvím různých nástrojů jako jsou digitál, eventy, obsahu ať už jde o pořádání workshopů, konferencí, aktivního hledání obchodních příležitostí, psaní článků, tvorbu příspěvků a propagačních materiálů a dalších. Využíváme své znalosti a zkušenosti k budování vztahů s relevantními stakeholdery jak v rámci EY, tak i mimo něj.
Vaše role v týmu
$ads={1}
Práce v oddělení Brand, Marketing & Communications a Business Development (BMC) je velmi různorodá a každý den je jiný. Budete hlavní kontaktní osobou pro divizi Strategie a Transakce (SaT) a budete zodpovědný/á za veškeré plánování, koordinaci a realizaci marketingových aktivit, které podpoří náš brand a business. Na téhle roli vás nemine:
- Tvorba komunikace a strategie pro svěřenou divizi: vaším úkolem bude přiblížení našich dovedností klientům, s cílem být jejich první volbou při hledání vhodného poradce.
- Komunikace se zástupci jednotlivých týmů v rámci divize: detailní znalost práce a projektů svěřených týmů je klíčová. Vaším denním chlebem bude poznávat, jaké projekty kolegové aktuálně řeší a bavit se s nimi o možnostech nastavení komplexní interní a externí komunikace s využitím těch nejvhodnějších komunikačních kanálů (digitál, eventy, PR a další).
- Organizace akcí a workshopů a s tím spojená komunikace a propagace.
- Aktivní hledání příležitostí a možností představení toho, co děláme (digitální obsah, konference, …)
- Úzká spolupráce s ostatními členy BMC týmu i s externími agenturami: máme u nás experta na sociální sítě, PR a spolupracujeme i s externími agenturami a kolegy z globálního EY BMC týmu – s nimi budete spolupracovat při realizaci aktivit pro svěřenou oblast.
Co je pro nás důležité
- Minimálně 5 let zkušeností s B2B marketingem, ideálně ve firmě poskytující odborné poradenské služby nebo v právní kanceláři, případně ve firmě působící ve finančním nebo energetickém sektoru.
- Proaktivitu, nadšení pro věc a osobní odpovědnost za výsledek, schopnost řídit, koordinovat a vyhodnocovat plánované aktivity
- Dobrou znalost a orientaci napříč marketingovými disciplínami a nástroji (obsah/sociální sítě/eventy atd.),
- Kreativní myšlení a kreativní přístup
- Schopnost rychlé orientace v nabídce služeb EY a potřeb klientů.
- Dobré komunikační a vyjednávací dovednosti v českém a anglickém jazyce.
- Sledování trendů v oblasti marketingu a businessu divize Strategie a Transakce
- A v neposlední řadě samozřejmě fit s týmem
Co nabízíme
Finanční ohodnocení podle zkušeností a k tomu roční bonus, který se odvíjí od osobního výkonu. K tomu řadu dalších benefitů. Tady je pár z nich:
- Nepřetržité vzdělávání – širokou nabídku vzdělávacích programů, bezplatný přístup na Udemy.com a možnost účastnit se rozvojových externích akcí a workshopů.
- Možnost hybridního způsobu práce (kombinace kancelář / home office)
- Širokou škálu zaměstnaneckých výhod, např. pět týdnů dovolené a pět dní osobního volna, 27 000 korun ročně v Cafeterii, životní pojištění apod.
- Ulekare.cz - online lékařské poradenství.
- Mladý, profesionální a nadšený tým.
- Nástup na částečný úvazek (20 hodin týdně) k 1.7. nebo dohodou.